Лендинг: glasmarketing.com
Завдання, яке було поставлено замовником:
Побудувати лендинг на темі Divi на базі WordPress.
Зробити його легким і простим.
Забезпечити високу конверсію.
Виконана робота:
Сайт побудовано на WordPress з використанням теми Divi.
Лендинг захоплює потенційних клієнтів через форму інтегровану з сервісом Aweber.
Легкий і безкоштовний перший крок із проведенням аудиту забезпечує високу конверсію.
Результати:
Рекламна компанія була проведена на Google Adwords.
Використовувалась як пошукова мережа, так і контекстно-медійна мережа.
При цьому в оголошенні використовувались фільтри для відсіювання потенційних неплатоспроможних клієнтів і завдяки легкому входу (оффер був на безкоштовний аудит), CTR був низьким, а конверсія склала 12,5%.
При середній ціні за клік в $1,2 замовник затратив приблизно $300 на рекламу.
Із проведених 34 аудитів, замовник отримав 28 клієнтів з довгостроковою співпрацею, кожен контракт це $700 – $5000.